Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kruczka | użytkownik

imię i nazwiskoMałgorzata Kruk adresRzemien zarejestrowany11.03.2008 @09:45:23 ostatnio na stronie28.11.2015 @17:29:14

Zapraszam na moja nowa angielska strone internetowa http://www.margaretraven.com
Zapraszam na moja polska strone internetowa http://www.krukart.com



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.margaretraven.com
digarty156 komentarze346 posty na forum5

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~artkristina    13.04.2008 @22:35:27
przepiękna jest ta martwa natura
~PellucidMind    13.04.2008 @14:23:57
Dziękuję
~energia    11.04.2008 @14:18:25
dziękujesliczne profilowe
~maj1810    08.04.2008 @12:26:33
Dziękję za obserw.
Pozdrawiam
~Ewkass    07.04.2008 @11:06:32
Bardzo ładne i ciekawe prace. Zapraszam do siebie
_______
ZAPRASZAM DO SIEBIE!
~micpta    07.04.2008 @09:33:46
poobserwuję!
_______
Asuma died... Jiraya died... WTF... ナルト
~agakolo    04.04.2008 @15:27:58
ciekawa galeria! gratuluje!
_______
fun for me
~Colette92    02.04.2008 @16:23:44
Wspaniała galeria!
Pozwolę sobie dodać do obserwowanych
~kalinichta    31.03.2008 @22:33:58
Piekna galeria......... uwielbiam kwiaty sa takie plastyczne
~kruczka    31.03.2008 @19:29:05
Dziekuje...
~energia    29.03.2008 @17:05:45
~PellucidMind    28.03.2008 @19:22:17
Dzięki wielkie Pięknie tutaj u Pani w galerii, wykupuję karnecik:D
~ALDONA47    27.03.2008 @21:01:03
Dzięki , pozdrawiam
_______
www//malarstwo-horoszewicz.pl.tl
~energia    27.03.2008 @20:29:26
dziękuje za komentarz i ocene,podziwiam Pani Malarstwo,jest cudownepozdrawiam
~Bociek    26.03.2008 @19:30:20
dzięki , większość fotek zaczynałem od wyszukania tła , chyba ono jest dla mnie wyznacznikiem dobrego zdjęcia pozdrawiam
~podhalna    26.03.2008 @17:52:00
zasłużyłaś
_______
Nie dziękuj,po prostu mnie odwiedzaj.
~kulk    26.03.2008 @15:51:39
dzieki za koment i onene sredecznie pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2008-03-26 15:52:42
~kamari    25.03.2008 @09:02:54
dziękuję
~yossarian01    23.03.2008 @09:17:00
Wesołych Świąt ))
~Bociek    22.03.2008 @22:48:49
dzieki , bardzo chętnie to zobaczę i dołączę do kolekcji jeżeli będzie mozna ,> pozdr.
~kruczka    19.03.2008 @12:07:00
Pozdrawiam cie wiec serdecznie i zycze wiecej pieknych fotografii i interesujacych błotek na obrazach
~Pomian    19.03.2008 @12:00:24
Obrazić to się mogę co najwyżej za tego "Pana". W poniedziałek na zajęciach teatralnych młodsza (17-letnia) koleżanka powiedziała o mnie "pan Wojtek", choć wszyscy w grupie są po imieniu. Poczułem się potwooornie staro... Więc błagam - żadnych "panów", dobrze proszę Pani?
_______
http://w-szawa.alterblog.pl - W-szawa alterBlog
~kruczka    19.03.2008 @11:48:45
a juz sie balam ze sie Pan obrazi....Dziekuje...i tak mam Pana tworczosc na oku
~Pomian    19.03.2008 @11:33:00
Dzięki za konstruktywny komentarz. "Błotko" nieprzypadkowo się tam pojawiło, więc cieszę się, że zostało docenione i zauważone Ale plakatówek nie znoszę. Blekną, leją się, źle się mieszają... błe. Na szczęście od następnego razu - powrót do olei

pozdrawiam!
_______
http://w-szawa.alterblog.pl - W-szawa alterBlog
Poprzednia strona 1 2 3 4
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt